3 Farklı Kullanıcı Tipi İçin Tasarım İpuçları

3 Farklı Kullanıcı Tipi Tasarım İpuçları

Kitleniz için en iyi digital signage içeriğinin nasıl olması gerektiği hakkında oldukça fazla konuştuk. Peki ya, farklı türdeki birden fazla kullanıcı kitlesine ulaşmak istiyorsak?

Bu yazımızda kullanıcı türlerini 3 sınıfa ayırdık ve her bir sınıfı etkileyebileceğiniz içerikler tasarlayabilmeniz için ipuçları paylaştık:

Acelesi Olanlar

  • Görüntüleme Süresi: 1-30 saniye arası
  • Ekran Lokasyonu: Koridorlar, giriş ve çıkışlara yakın alanlar, asansörler.
  • Tasarım: Tek blok, saat ve tarih gösterin ya da anlık hava durumu bilgisi gösterin. Video, kayan yazı olmasın. Kısa bir grafik ve metin yararlı olacaktır.

Bekleyenler

  • Görüntüleme Süresi: 30-120 saniye arası
  • Ekran Lokasyonu: Toplu taşıma durakları, resepsiyon masaları, mağaza kasaları.
  • Tasarım: 2 blok, tarih, saat veya trafik bilgisi gösterilebilir, kayan yazı kullanabilirsiniz. Uzun videolar yerine, kısa ve dikkat çeken videolar, kısa grafik mesajları etkili olacaktır.

Oyalananlar

  • Görüntüleme Süresi: 2-30 dakika arası
  • Ekran Lokasyonu: Resepsiyonlar, salonlar, kafeteryalar, dinlenme odaları.
  • Tasarım: 3 blok, her türlü materyali kullanabilirsiniz.

Her zaman dediğimiz gibi, digital signage kitlelere ulaşmanın en etkili yollarından biridir. Doğru kitleye, doğru içerik gösterimi yaptığınız takdirde başarılı olma ihtimaliniz kesine yakındır. Umarız verdiğimiz ipuçları işinize yarar ve birbirinden farklı kitlelerin dikkatini çekmeyi başarırsınız.